• (iOS) Zooba: Zoo Battle Royale Game mer penger hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Zooba: Zoo Battle Royale Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Zooba: Zoo Battle Royale Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mer penger hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Zooba: Zoo Battle Royale Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    kjærlighet

    1) Ekstrem lønn for å vinne du vil ha spillere på høyt nivå i spillersoner på lavt nivå du ikke kan vinne kamper eller begivenheter 2) flere feil, feilutnyttelser etter hver oppdatering 3) oppgraderingskostnadene for alle varer er høye og beløpet som mottas er mindre 4) dyrt i form av ekte penger 5) de lytter ikke til fellesskapet sitt og gjør som de vil. Unngå vær så snill

    Dette spillet ville vært morsomt hvis det var enkelt å skaffe karakterer og oppgradering nå er verre og koster flere mynter. Dette spillet er lønnsomt for å vinne pluss tilbudene er ikke god verdi som jeg så et tilbud på en ny karakter og en boks for 3000 edelstener som er i utgangspunktet over 50$ for ikke å nevne jeg møter spillere som er nivå 14 eller 13 som bare får 1 skudd av dem, og det er irriterende når elementene deres er maksimalt og mine er lavt nivå og til og med klaner er døde, ingen spiller i klanen min på grunn av alt disse grunnene til at det pleide å være morsomt

    Spillingen og konseptet er så flott! Det eneste er balanseringen ... du møter alltid karakterer flere nivåer høyere enn deg. Så du kan ha en lvl 2 karakter som går opp mot lvl 7 som har 3 ganger din HP og DMG. Vennligst ta dette ut av et Battle Royale-spill. Jo høyere du er i en liga, jo høyere er DMG og gå for hver spiller og hold den balansert. Konseptet er imidlertid kjempebra.

    TIONA

    Det setter deg med folk mye bedre enn deg, matchmaking er forferdelig. Jeg spilte med et nivå 2 og spilte et nivå 15! Og jeg hadde bare rundt trofeer! Jeg tror det ville vært bedre om det kunne fikses. Bryr deg ikke om spillerne bare bryr seg om å tjene penger. Det er gøy hvis du er god og har spillere på høyt nivå, men hvis ikke... alt for dyre 40 dollar i måneden for kamppasset som er bra, men definitivt ikke verdt 40 dollar! Det har imidlertid et stort potensial.

    Fiks bug med at man ikke kan trykke på innstillinger. Pluss at spillet blacker out noen ganger!!

    Det er en forsinkelse i spillet som gjør at man blir truffet selv om man er utenfor treffområdet. Kjempe irriterende...

    Dette spillet er så bra, men jeg kan ikke låse opp og oppgradere karakteren vår

    Jeg synes dette er et veldig bra spill, det er morsomt å spille med andre spillere, men hvis du ikke betaler for ting i spillet blir det vanskeligere å få trofeer og få flere karakterer. Ikke få meg i gang med hvor mye en oppgradering er når du har en karakter på høyt nivå og du ikke har myntene. Ellers er det et bra spill.

    Veldig søppelspill fordi det er for mye betalingsinnhold og annonsen fortsetter å dukke opp for å kjøpe ting på hver eneste kamp du fullfører... Ikke bare det, det er tilfeldig annonse som dukker opp også... Jeg skjønner ikke hvorfor folk bør spille dette siden det bare er en stor adv.

    Last ned Zooba: Zoo Battle Royale Game (com.wildlife.games.battle.royale.free.zooba) APK 3.16.1 gratis for Android. Brawl with your friends and become the

    Det er utrolig vanskelig å legge til venner og finne engelske klaner. Et teamforedrag eller en chat vil også være til stor hjelp. Men det er gøy.

    Den er bra jeg elsker den animasjonen healingen våpnene karakterene!!!!!!!!!!!!!!!!

    Svindel. Prisene for kjøp i appen er latterlige og inkonsekvente mellom profiler. Jeg har en konto der en karakter + hud var $14,99 - samme vare på min sønns konto var $32,99. En annen gjenstand, også for en karakter osv. - 350 edelstener vs 1700 edelstener. Slutt å dra nytte av alle disse barna som elsker spillet så mye. Vær mer rettferdig med prisene dine og slutt å lure folk.

    Jeg mottok ikke kjøpet mitt gjort med mynter/edelstener! Og klarer ikke å kontakte kundeservice


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :