• (Android/iOS) STRIKERS 1945 2 classic apgaudinėja daug taškų

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ STRIKERS 1945 2 classic ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ STRIKERS 1945 2 classic IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ apgaudinėja daug taškų ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ STRIKERS 1945 2 classic 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    STRIKERS 1945 2 classic Arcade dpw

    Man tai patinka, nes aš užaugau žaidžiau tokį žaidimą, man tai taip nuostabu

    Didžiausias nuobodulio žudikas. Geriausias iš geriausių

    Ftuu☺☺☺☺☺

    Smagu, bet man nepavyko pirmame etape

    Nostalgiška... Nuostabu..Smooth FUN FUN FUN FUN.....

    Geriausias Mobirix žaidimas. Garsas mums taip gerai. Ačiū už tai.

    Labai grazi grafika

    Viskas gerai, ačiū Dievui, jis nemokamas, būtų baisu, jei turėčiau už tai mokėti

    Taip, tai yra vienas geriausių mano žaistų 1940 m. serijos žaidimų

    Sveiki radau savo vaikui laiko

    Taip, tai gerai.. Nuotykių žaidimas

    STRIKERS 1945 2 classic อาร์เคด hrvk

    Taip, man patinka šis žaidimas mano knygoje. Kaip ir devintajame dešimtmetyje, smagu, ačiū už kūdikį, šis žaidimas yra 100% geras dalykas

    Noriu, kad būtų kur valdymo galimybių

    Šis žaidimas yra geras, mano tėvas žaisdavo šį žaidimą, kai buvo vaikas, dabar aš jį žaidžiu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :